Wraz z dynamicznym rozwojem marketingu internetowego rola SEO wzrasta. Dlaczego? Bo Search Engine Optimization, czyli SEO, przyczynia się w znacznym stopniu do promocji stron i sklepów internetowych w wyszukiwarkach.
SEO – czym jest ta forma marketingu?
Można zatem stwierdzić, że SEO to nic innego, jak pozycjonowanie stron. W jakim celu podejmowane są działania związane z SEO?
Dzięki odpowiednim działaniom można sprawić, że wybrany portal zacznie zajmować ważniejszą pozycję w wyszukiwarkach internetowych, a to oznacza większą liczbę klientów. Pozycjonowanie stron związane jest z wyborem odpowiednich słów kluczowych – słów, które najprawdopodobniej wpisywać będą internauci, pragnący za pomocą wyszukiwarki internetowej znaleźć odpowiedni dla siebie sklep, miejsce noclegowe lub konkretną usługę. Dlaczego wielu przedsiębiorców, zamiast zainwestować w tradycyjną reklamę, stawia na SEO? Odpowiedź jest prosta – pozycjonowanie stron to dobre i długotrwałe efekty kampanii, a wysoka pozycja w wyszukiwarce to szansa na pozyskanie wielu klientów. Co ważne – SEO nie jest oznaczane jako reklama, dzięki czemu wyniki wyszukiwania są traktowane przez potencjalnych klientów jako bardziej wiarygodne.
Dzięki temu reklama nie jest traktowana jak reklama, gdyż wielu internautów wysoką pozycję w wyszukiwarkach kojarzy raczej z wysoką jakością oraz renomą danej firmy, a nie z efektami działań SEO.
Pozycjonowanie stron staje się zatem ważnym elementem wielu działań marketingowych, a polskie przedsiębiorstwa coraz chętniej inwestują w taką właśnie formę marketingu.
Artykuł powstał dzięki portalowi sex telefon